Afvallers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even voorstellen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Even voorstellen

Bericht van driekaatje di 27 mei 2008 - 13:15

hallo ik ben wilma
ben overgevlogen van het s.b.forum,daar zit ik bij de lovely ladies van boek5.
ik ben nu sinds 7 jan. bezig en ben 13 kilo afgevallen... er mogen er nog heel wat af dus voorlopig blijf ik de steun hier wel zoeken.
ik heb me ook aangemeld op het forum van yvonne lijkt me ook gezellig worden.
verder ben ik 39 jaar heb een zoontje van bijna 4 en ben gelukkig getrouwd.
groetjes wilma affraid
driekaatje
driekaatje
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 1
Leeftijd : 55
Woonplaats : eindhoven
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Sharon di 27 mei 2008 - 13:18

Gezellig dat je ook op het forum zit! Ik zit ook nog bij die van Yvonne maar hoorde mensen klagen over smileys en kleurtjes, dus voor die mensen ook even wat zij willen. Ik ben Sharon 18 jaar en houd van tekenen en zingen. Wil na mijn eindexamens die donderdag zijn afgelopen graag psychologie studeren aan de universiteit van Groningen Very Happy
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Ook even voorstellen

Bericht van Ikke1980 di 27 mei 2008 - 14:45

Hallo flower ,

In het begin stond ik een beetje sceptisch tegenover het Sonjabakkeren, je hoorde er zo veel verschillende verhalen over. Maar uiteindelijk stond mijn gewicht me zo tegen dat ik toch maar besloot om het eens een kans te geven. Ik ging ook sonjabakkeren!!!! In het begin wilde ik het niemand vertellen want als het me niet zou lukken moest ik dat natuulijk ook weer uit gaan leggen. Maar toen ik eenmaal een paar dagen bezig was beviel het me eigenlijk best wel goed. Ik kon het gemakkelijk volhouden en kon echt uitkijken naar de lekkere dingen die ik mocht eten. De eerste week had ik wel echt constant een hongergevoel maar dit was de 2e week al een heel stuk minder. Ik geniet nu veel meer als ik eens een keer wat lekkers eet.
Inmiddels zit ik in week 6 van het boek gezond genieten en ben al 5 kilo kwijt.

Gr. Ikke
Ikke1980
Ikke1980
Beginner

Aantal berichten : 15
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Dan stel ik me ook maar ff voor

Bericht van eurovlokje di 27 mei 2008 - 15:24

Hoi hoi.

Ik ben eurovlokje oftewel Claudia en ook ik ben over komen vliegen van het SB forum.
Ik was/ben meestal te vinden op de topics van de slimgirls.
Momenteel is mijn motivatie om te bakkeren zeer laag dus ben ik sinds gisteren begonnen met een crashdieet wat me tot nu toe makkelijk afgaat.
Ik was in 13 weken met pijn en moeite 5 kg afgevallen ik was er de afgelopen weken weer bijgekomen en nu ga ik toch trachten er zoveel mogelijk af te krijgen.

Ik heb vanaf mijn 16de 58 kg gewogen met een schommeling naar 53 en 60 kg.
Ik ben nu intussen 42 en heb 3 kinderen maar zelfs die kinderen konden er niet voor zorgen dat ik dikker werd.
Ik heb door een verwaarloosde longontsteking jaren geleden 1 long verloren bovendien ben ik COPD patiènt.
Ik slik en inhaleer dus veel medicijnen en zelfs prednison geeft mij geen kilo`s erbij.
Bovendien rookte ik als een ketter en dan bedoel ik dus gemiddeld 1 pakje shag per dag.
5 Jaar geleden heb ik mijn ex de deur gewezen ik heb een hele tijd daarna een lieve man leren kennen die van lekker eten houd en door de rust in mijn leven kwam ik enkele kilo`s bij dat vond ik niet erg want ik was wel heel mager ook in mijn gezicht.
Ik ben in die tijd een paar keer heel benauwd geweest en ik ben niet gelovig maar ik heb echt onze lieve heer gezien verschillende keren.
Ik heb toen ook tegen mijn vriend gezegd ik moet stoppen met roken anders zien mijn kids mij geen 50 jaar meer worden.
Wij hebben ons 2 en half jaar geleden laten laseren en sindsdien raken we geen shag of sigaret meer aan maar................ intussen weeg ik wel 85 en het zijn er 88 geweest.
Je kan wel begrijpen dat dat weer wel heel moeilijk te verkroppen is want nu heb ik het niet benauwd vanwege het roken maar vanwege mijn overgewicht.
Vorig jaar hebben we ook gebakkert en toen waren er in 9 weken tijd 10 kilo af nouja op vakantie geweest feestdagen blablabla en ze zaten er weer aan.
Paar maanden geleden maar weer begonnen maar het lijkt wel en dat geld niet alleen voor mij maar voor meerdere mensen die ik ken en die bakkeren dat het SB dieet maar 1 keer werkt omdat het daarna al aan je lichaam gewent is ofzo.
Nouja in ieder geval ik bakker dus ff niet maar ik dieet wel en ik dacht ik sluit me hier maar aan ook mocht het forum dan straks echt verdwijnen op sonja haar site en echt niet gratis zijn dan kunnen we in ieder geval hier nog wat steun bij elkaar zoeken.

Pffffff wat een verhaal maar nu weten jullie meteen BIJNA alles Laughing
eurovlokje
eurovlokje
Moderator

Vrouw
Aantal berichten : 56
Woonplaats : Tja zou je wel willen weten hè
Hobby’s : Werk?
Humor : Veel humor
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty @claudia

Bericht van Ikke1980 di 27 mei 2008 - 17:45

Dat is inderdaad een heel verhaal maar wat ik uit je verhaal opmaak heb je al heel wat doorstaan en gaat dit je ook vast lukken.......enne......er leiden meerdere wegen naar Rome......
Ikke1980
Ikke1980
Beginner

Aantal berichten : 15
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van eurovlokje wo 28 mei 2008 - 8:49

Ja hoor ikke en anders maar niet hoor.
Ik doe mijn best meer kan ik niet doen
eurovlokje
eurovlokje
Moderator

Vrouw
Aantal berichten : 56
Woonplaats : Tja zou je wel willen weten hè
Hobby’s : Werk?
Humor : Veel humor
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum