Afvallers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Op welke momenten heb jij het het moeilijkst?

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_lcap0%Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_lcap5%Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_rcap 5% 
[ 4 ]
Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_lcap4%Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_rcap 4% 
[ 3 ]
Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_lcap38%Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_rcap 38% 
[ 30 ]
Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_lcap41%Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_rcap 41% 
[ 32 ]
Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_lcap12%Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Vote_rcap 12% 
[ 9 ]
 
Totaal aantal stemmen : 78
 
 

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van Sharon wo 28 mei 2008 - 2:47

Reageer even in de poll en als je wilt kun je het nog even toelichten
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Re: Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van Von vr 30 mei 2008 - 15:37

Ik heb het gelukkig niet vaak moeilijk, maar als ik een moeilijk moment heb, is dat toch wel 's avonds. Maar dan alleen als er niemand thuis is. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak! Wink
Von
Von
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 59
Woonplaats : Heerhugowaard
Hobby’s : fietsen, lange afstandswandelingen ( pieterpad ), shoppen
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Re: Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van eurovlokje ma 2 jun 2008 - 0:09

Owww dat heb ik ook en als ik een dag vrij ben dan heb ik ook wel eens moeilijke momenten Mad
eurovlokje
eurovlokje
Moderator

Vrouw
Aantal berichten : 56
Woonplaats : Tja zou je wel willen weten hè
Hobby’s : Werk?
Humor : Veel humor
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Re: Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van Sharon ma 2 jun 2008 - 0:35

Ik heb altijd moeilijke momenten Laughing
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Re: Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van marilyn96 wo 4 jun 2008 - 0:34

Nou ik heb vandaag een fruitdag gedaan omdat ik gister even meer had als anders!

Maar nu sta ik op het punt om naar m'n bed te gaan maar toch wel honger en ergens zin in en ik wil echt niets pakken maar het geeft zo'n raar gevoel.....ik lijk wel een verslaafde die aan het afkicken is:D

Morgen weer een nieuwe dag van Sonja uit het eerste boek week 1 en hopen dat ik sterk blijf deze week want ik wil volgende keer dat ik m'n weegmoment door moet geven echt weer afgevallen zijn!

Slaap ze voor straks ik duik ook gauw m'n bed in voor ik wat gaat pakken.

trusten Marilyn
marilyn96
marilyn96
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 22
Leeftijd : 55
Woonplaats : kudelstaart
Hobby’s : Lingerie,kleding en beren maken
Humor : gewoon een leuk maf wijf
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Re: Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van Sandy wo 4 jun 2008 - 22:15

Vandaag heb ik heel de dag honger gehad,echte honger met een knorrende maag...
maar dan denk ik aan mijn supergave spijkerbroek(of ik kijk er even naar,echt waar!)en dan kan ik het gewoon laten om te gaan snaaien.
Of ik denk aan het weekend waarin ik weer iets lekkers mag en dan kan ik die paar dagen ook nog wel volhouden.
Maar vandaag is het pas de 11e dag ik weet niet hoe het over 3 weken gaat natuurlijk.
Succes,Sandy

Sandy
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 52
Woonplaats : Duitsland
Registration date : 03-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst? Empty Re: Stem: wanneer heb jij het het moeilijkst?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum