Afvallers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik krijg het niet weg door mn keel...

4 plaatsers

Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van moniquemerry di 3 jun 2008 - 15:04

hallo mijn naam is monique en ik ben nu met de 2e dag bezig met sb-en....
Het gaat goed, en heb geen trek in extra eten, maar ik stuitte vandaag op een probleem....
ik eet echt alles, maar helaas zit ik nu al bijna 2 uur lang met mn bakje yoghurt voor mn neus...
zure yoghurt met 1 appel.. brrrrrrrrrr, het fruit is lekekr maar op ene of andere manier spuug ik bijna van de yoghurt.... Neutral

normaal eet ik wel gewoon yoghurt maar met zoetstof erdoor, maar ik weet dus niet of dat toegestaan is????? ik vind de zure yoghurt echt vies... wie hefet een idee hiervoor??

Mag je ook bijv. je yoghurt vervangen door 1 ding uit het zuivel rijtje?
en mag je je tussendoortjes ook zelf kiezen, als ze maar uit het rijtje zijn???
(bijv: er staat dat je ontbijtkoek mag maar je hebt meer trek in een liga of snack a jacks... mag dit?????)

groetjes Monique...

moniquemerry
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 5
Registration date : 03-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van Sharon di 3 jun 2008 - 15:09

Je mag gewoon zoetstof gebruiken hoor, maar wel met mate. Ik vervang de yoghurt altijd voor magere vruchtenyoghurt. Ik vind die zure yoghurt ook niet te eten en al helemaal niet met cruesli erbij! En je mag ipv yoghurt ook melk of een breaker oid, zolang het maar zuivel is en niet teveel calorieën. Ik zou het niet te nauw nemen met die dingen (maar dat ben ik he Razz)

Je mag tussendoortjes vervangen voor iets anders. Als het maar 'sonjaproof' is. Fruit wel altijd vervangen door fruit! Als je een koekje hebt maar liever een appel wilt is dat natuurlkijk altijd goed. Ga jezelf niet doodhameren op het menu maar maak er je eigen persoonlijke menu van met dingen die verantwoord én lekker zijn. Tgaat tenslotte ook om een beetje genieten he
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van moniquemerry di 3 jun 2008 - 15:28

Dank je wel......
pfff dacht dat je echt alles moet volgen zoals het er staat...
echt waar zure yoghurt als ik al naar mn bakje kijk( jaja het stata er nog steeds...... Razz ) dan moet ik alweer kokhalzen hahahahaha lol!

ik ga zometeen ipv ontbijtkoek tussendoor maar snack a jacks nemen ( maar een heel zakje????????? mag dat echt???? cheers )

ik wil over 3 maanden zeker 9 kilo eraf... zou dat mogelijk zijn????

moniquemerry
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 5
Registration date : 03-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van Sharon di 3 jun 2008 - 16:20

Je valt normaal gesproken rond de 0.5 tot 1 kilo af per week. alleen in het begin gaat dit wat harder en later kun je te maken hebben met een stopweek als het ware. Veel mensen geven dan op maar dan moet je juist doorgaan. En ja volgens mij wel zo'n zakje. Anders koop je voor de zekerheid even zon zak met rijstwafelsnack a jacks (grote). Dat mag sowieso wel. 9 kilo is wel haalbaar denk ik! Dat wordt zon 3 kilo per maand.. iets van 0.75 eraf per week! Smile Komt goed hoor, maar niet teleurgesteld wezen als het niet lukt binnen die tijd. Beter langzaam en vastblijvend dan snel en dat alles er weer aan komt.

Als je honger hebt tussendoor kun je bijv ook komkommerschijfjes dippen in slasaus.. helpt tegen het hongergevoel en het is een beetje knabbelbaar (leuk voor je kaken haha)
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van moniquemerry wo 4 jun 2008 - 14:07

sunny maar je mag dus tussendoor als je nog steeds honger hebt dus iets van komkommer nemen..???? ik dacht dat dat niet mocht Shocked confused

ik vind het niet echt veel wat je mag eten, maar ik hou het nu wel al 3 dagen vol haha.... dus 3 maanden gaat vast wel lukken Duimen

vanavond witlof /ham/kaas met aardappels en rauwkost....staat er ergens recept van die witlof in het boek?????? of is het gewoon koken, omwikkelen met ham en kaas en even in oven??

moniquemerry
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 5
Registration date : 03-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van Sharon wo 4 jun 2008 - 14:13

Ja moet niet denken dat iets niet mag. Je moet wel naar je lichaam luisteren. En als je een keer iets onverantwoords neemt niet schuldig om voelen maar van genieten.

Wat je recept betreft. Je kan het gewoon zoals je zegt in de oven doen (ook naar eigen smaak) je moet het een beetje aanpassen allemaal aan hoe jij het wil. Jezelf niet gek maken als je een calorie extra hebt Wink

Wortels, sla, een stukje fruit, komkommer, radijsjes, tomaatjes, een pakje crackers. Het kan allemaal echt geen kwaad om je honger gevoel te stillen
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van eurovlokje do 5 jun 2008 - 0:17

Ik nam altijd een zure appel als ik honger kreeg dat zorgt er meteen voor dat je maag een beetje inkrimpt.
Ik zou als je voor het eerst het dieet doet me zoveel mogelijk houden aan de menu`s en pas na een paar weken dingen gaan vervangen voor andere dingen.

Zoetstof in je yoghurt is toegestaan maar inderdaad met mate.
Maar wat dacht je van de yoghurt van optimel met lekker fruit erin?
eurovlokje
eurovlokje
Moderator

Vrouw
Aantal berichten : 56
Woonplaats : Tja zou je wel willen weten hè
Hobby’s : Werk?
Humor : Veel humor
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van Sandy do 5 jun 2008 - 8:49

Ik had gisteren zo'n trek in pindakaas(normaal nooit)dus heb ik bij de warme maaltijd gewoon een halve eetlepel minder olijfolie genomen zodat ik gewoon een boterham met pindakaas kon eten.
Moet een keer kunnen en volgens mij kan het geen kwaad.
Hier in Duitsland hebben ze zoiezo niet alles wat Sonja voorschrijft dus er een eigen draai aan geven doe ik al en tot nu toe val ik af.
Groetjes,Sandy

Sandy
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 52
Woonplaats : Duitsland
Registration date : 03-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van Sharon do 5 jun 2008 - 11:37

Ja precies, je kunt volgens mij zo best compenseren. Ik zelf doe dat alleen te vaak. Moet weer even een beetje georganiseerder worden wat de menu's betreft. Maar zoals jij denkt denk je wel goed Smile Je moet er sowieso wel je eigen draai aangeven, anders ben je zo'n 20 euro extra per maand kwijt las ik laatst op een site. Merkproducten bijv vervangen en als je chocolademelk maar 1 keer in de week mag kun je dat ook gebruiken bij de volgende keer dat er melk staat. In ieder geval.. ik heb altijd yoghurt of kwark + een pak zuivel wat ik kan drinken. Die twee wissel ik altijd af.

Nouja ik ga maar eens ontbijten haha Wijze man
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ik krijg het niet weg door mn keel... Empty Re: ik krijg het niet weg door mn keel...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum