Afvallers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start 02 - 06

+4
Teddie
Keetje
jozefjozef
Sharon
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Start 02 - 06 - Pagina 2 Empty Re: Start 02 - 06

Bericht van Sharon ma 9 jun 2008 - 12:11

Nou dat kan het best eens zijn hoor. Ik heb tijdens mijn ongesteld weleens een verschil van 3 (!!) kilo gehad. Schrok me een hoedje toen haha. Niet opgeven dus en gewoon doorgaan Very Happy Ik stond weken stil en kwam soms steeds langzaam aan manar nu toch weer een kilo eraf. Gaat goed komen!
Sharon
Sharon
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 130
Leeftijd : 35
Hobby’s : Tekenen, zingen, psychologie
Humor : Sarcastisch toch wel
Registration date : 27-05-08

https://afvallers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Start 02 - 06 - Pagina 2 Empty Re: Start 02 - 06

Bericht van marilyn96 ma 9 jun 2008 - 16:32

Ik weet het,kan allemaal vocht zijn en vaak een week erna is het er inderdaad weer af!

Het voelt alleen zo rot als je op de weegschaal staat en ziet dat er niets af is.

Maar goed deze week ging al niet lekker bij me,heb er nu ook eens stress bij,ben al bij de dokter geweest want ik voel me heel niet lekker,maandag de uitslag.......zal mijn benieuwen.

Maar goed vandaag weer een frisse dag en ik wil toch echt deze weer er weer voor te gaan want ik wil zoiezo toch onder die 70 eerst zien te komen.

We zullen maar zo zeggen; Komt wel goed schatje Wink
marilyn96
marilyn96
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 22
Leeftijd : 55
Woonplaats : kudelstaart
Hobby’s : Lingerie,kleding en beren maken
Humor : gewoon een leuk maf wijf
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Start 02 - 06 - Pagina 2 Empty Re: Start 02 - 06

Bericht van marilyn96 di 10 jun 2008 - 7:38

Het ging de hele dag goed met me....gelukkig maar denk ik dan maar zo maar vannacht had ik me toch een honger en kon niet meer in slaap komen enja toen heb ik maar een liga gepakt,zo'n lekkere dus geen evergreen ik moet zeggen dat was wel lekker!

Stond net even te gleuren op de weegschaal maar die heeft het goed gevonden want er was al weer het een en ander af....dus je snapt het al ik toch weer blij.

Vandaag weer een nieuwe dag ik ga er weer met volle moed tegenaan en moet van m'n zelf maandag echt afgevallen zijn ik wil me groot houden....voel me afentoe net een klein kind waarneer het niet lukt maar gelukkig lees ik dat er meerdere zijn die daar last van hebben en dat ik niet de enige ben Smile

Denk maar zo;Komt wel goed schatje!
marilyn96
marilyn96
Beginner

Vrouw
Aantal berichten : 22
Leeftijd : 55
Woonplaats : kudelstaart
Hobby’s : Lingerie,kleding en beren maken
Humor : gewoon een leuk maf wijf
Registration date : 29-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Start 02 - 06 - Pagina 2 Empty Re: Start 02 - 06

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum